15 September 2011

KENYATAAN RESMI SKEMA (Sekretariat ESP Malaysia)

Salam perjuangan.

Sekt ESP Malaysia (SKEMA) dgn persetujuan Tn Hj Ismail Ahmad telah memutuskan dlm Mesy Sekt Kali Ke 2 pd Rabu 14/9/11 di Dewan Amir Ramadhan, Jejawi, Perlis seperti berikut>

1) Program Khas Laluan Ke Puncakjaya (PKLP), akan di adakan pd Ahad 25/9 di HPAic. PLKP adalah program khas 1 hari (8pg-5ptg) laluan mudah kenaikan pangkat & menjana bonus dgn hanya maintain 50NM pd hari program. Fokus adalah kepada pembelian Kopi Radix. Bayaran penyertaan adalah percuma dan terbuka kpd semua pengedar HPA.

2) Pelancaran produk baru Vigor (herba lelaki hebat) & Pueraria (herba wanita anggun) akan di adakan pd jam 5ptg hari yg sama.

3) SKEMA juga mengingatkan kpd para pengedar Tawaran Hebat Insentif ESP 2011 (Cabutan bertuah-Ipad). SKEMA menggalakkan para pengedar utk menggempur rangkaian utk maintain minima 100NM sebulan pd Sept, Okt dan November 2011. Jangan lepaskan peluang keemasan ini!

4) SKEMA akan menganjurkan prog Akujanji PJS dan Pengurusan tertinggi HPA & Pembentangan Pelan Strategik 2025 pd 8-9 Okt di HPAic. (Khas utk PJS & Pengurusan tertinggi HPA shj).

5) Slogan baru HPA ialah:-
1HPA 1Perjuangan 1Ummah Gempurrr ..... Radix InsyaAllah!

Seeru aala barokatillah.
Teruskan dgn penuh keberkatan dari Allah Ta'ala.

PJS Hafidzan Faudzi
Pengerusi
Sekretariat ESP Malaysia