31 July 2010

SHEQAL meriahkan KPJ di Cawangan Ipoh





ISNIN 26 JULAI KPJ di Cawangan Ipoh bertajuk "Unsur-unsur panas dan sejuk (Yin dan Yang), disampaikan oleh Tn Hj Zakaria, antaranya cara mandi yang betul, cara penggunaan Sirap Aren, Bedak Dingin HPA dan banyak lagi. Saudara Sheqal dijemput untuk mendeklamasikan sajak beliau yang bertajuk " Pejuang Seni".

Sebelum kuliah ini dimulakan, terlebih dahulu dijemput PJS Cikgu Sani menyampaikan kata-kata aluan. PJE Mohd Ayub pula dijemput selepas itu untuk memberikan testimoni beliau mengenai penggunaan Herba Tuju Angin selepas beliau pulang dari Umrah. Minyak But-but pula beliau aplikasikan ke atas kucing beliau yang mengalami luka-luka.

PJE Mohd Ayub sedang berkongsi testimoninya

Sejurus selepas itu, Tn Hj Zakaria memulakan kuliah perubatan beliau selama 1 jam 45 min bermula dari 9.15 malam sehingga 11 malam.

Testimoni kedua selepas itu disampaikan oleh PJ Puan Shafariah mengenai masalah 'berdesing' di telinga apabila beliau menggunakan telefon bimbit. Beliau menggunakan HB dan masalah itu hilang sama sekali. Teh Herba beliau gunakan untuk menyembuhkan kesan 'operation' semasa beliau melahirkan anak.

PJ Puan Shafariah bercerita tentang pengalamannya mengamalkan produk HPA

Sebagai penutup KPJ malam itu, Sheqal sekali lagi dijemput untuk menyampaikan sebuah nasyid lama dan dinyanyikan beramai-ramai bersama hadirin. Mengagumkan, suara beliau masih lagi kekal merdu dan nyaring seperti dahulu.

Penyampaian cenderahati diberikan kepada 2 orang peserta testimoni tadi dan 5 cabutan bertuah disampaikan kepada pemenang.

KPJ ini dipengerusikan oleh Saudara Zuki bin Jusoh Setiausaha Komuniti HPA Cawangan Ipoh.
/