23 June 2011

BENGKEL ESP IPOH - 25 Jun 2011



KPA dan Pusat Operasi Zon Tengah akan mengendalikan Bengkel Kepimpinan dan Keusahawanan MLMS kali ke 5 pada hari Sabtu, 25 Jun 2011 di Cawangan HPA, Ipoh. Yuran=RM50/org (bagi peserta belum mengikuti ESP). Tempat terhad untuk 50 orang sahaja. Daftar Segera dengan menghubungi Pegawai Latihan Hpa Zon Tengah Cik Atikah 019-449 0082.

Program bengkel ESP Keusahawanan MLMS telah diadakan dengan jayanya kali pertama, kedua dan ketiga di Hpaic pada 29 Mei, 31 Mei dan 18 Jun baru baru ini. Seramai 200 orang telah dibengkelkan bersama para mentor yang di pilih dari kalangan PJS yang berpengalaman.

Bengkel ESP - Keusahawanan MLMS kali ke 5 di Zon Tengah ini akan di adakan di HPA Cawangan Ipoh pada hari Sabtu 25 Jun ini.

5 Mentor yang telah dipilih untuk mengendalikan Bengkel di Ipoh ini ialah:
1. PJS HJ JAMALUDDIN MD NOR
2. PJS CIKGU SANI
3. PJS ZAMBRI IBRAHIM
4. PJS NOR HAIDA @ FATIN
5. PJS JAMALUDDIN YEOP MAJLIS

Manakala pensyarah atau speaker yang akan membentangkan pengisian bengkel kali ini ialah
1. PJS HAFIDZAN FAUDZI - Berkaitan produk pilihan 2011
2. PJS HJ ROSMANDI ISHAK - Berkaitan dengan Halatuju perjuangan HPA.

Bengkel ESP ibarat sekolah dan para mentor ibarat cikgu yang memberi tunjuk ajar bagaimana nak melakukan gerakerja sebenar perniagaan MLMS. Para mentor akan memantau mentee nya sehingga berjaya mencapai bonus 5 angka dalam tempoh 3 tahun walaupun mentee nya bukan dikalangan rangkaiannya sendiri.

Harapan kita agar semua peserta bengkel dengan bantuan mentornya agar dapat menghadirkan 6 orang prospek ke program ESP musim ke2 secara PERCUMA yang bakal diadakan di Hotel Depalma Shah Alam pada hari Ahad 17 JULAI.

Sama juga seperti ESP musim pertama, peserta ESP musim kedua juga berpeluang mendapatkan 5 bengkel susulan secara PERCUMA. Bagi peserta yang belum berpangkat pula jika membuat belian melebihi 150NM semasa program atau ketika bengkel diadakan akan dianugerahkan pangkat PLX.

SELAMAT BERJUANG ...
HPA ADALAH TEMPAT PERJUANGAN..
PERJUANGAN MENEGAKKAN EKONOMI UMMAH..
HPA MENGGUNAKAN KAEDAH MLMS DALAM MEMASARKAN PRODUKNYA..
KITA BELAJAR DARI PENGALAMAN KITA SENDIRI DAN
BELAJAR DARI PENGALAMAN ORANG LAIN..


SATU HPA, SATU PERJUANGAN, SATU UMMAH.

HPA BOLEH!!!
HPA BOLEH! BOLEH!! BOLEH!!!
GEMPUR... PRODUK HALAL... INSYAALLAH.