09 December 2010

Penerangan Produk Chlorophyll Drop dan Jelly Gamat HPA



Bagi mereka yang tidak berkesempatan untuk mendengar penerangan produk Alkalizing Chlorophyll Drop dan Jelly Gamat HPA maka pada hari Sabtu 11 Disember 2010 jam 9.00 malam akan diadakan penerangan produk oleh Dr. Zakaria dan Dr. Zaiton di Dewan HPAIC SHAH ALAM.

Alkalizing Chlorophyll Drops merupakan salah satu produk HPA yang mampu menaikkan pH air dengan cara mencampurkan beberapa titis ke dalam segelas air kosong. Boleh diamalkan sekali dengan air mineral HPA dan Dew Water Filter HPA. Semoga kita dapat meneutralkan asid di dalam badan setelah mengamalkan Alkalizing Chlorophyll Drops.




Penerangan produk Jelly Gamat HPA akan disampaikan oleh Prof Madya Dr. Zaiton yang berpengalaman dalam penyelidikan gamat selama lebih 10 tahun. Gamat juga terdapat di dalam Minyak But-but yang mempunyai seribu satu kegunaan termasuk memperbaiki kulit dan menyembuhkan luka.

Oleh itu datanglah beramai-ramai ke Menara HPAIC di Shah Alam pada hari Sabtu 11 Dis jam 9.00 malam bersama rangkaian dan prospek anda bagi menambahkan lagi ilmu dan memantapkan pemasaran produk HPA Insya Allah.