18 May 2011

BENGKEL ESP DI HPAIC 29 MEI

Untuk lebih jelas sila klik diatas gambar diatas.

Seperti yang dijanjikan dalam program ESP, 30 bengkel dalam tempoh 3 tahun akan disediakan kepada semua ahli HPA dan diberi percuma 5 daripada bengkel itu kepada perserta ESP.

Bengkel pertama yang bertajuk Bengkel Keusahawanan MLMS akan diadakan seperti dalam jadual dalam poster di atas. Untuk pengedar yang berada di Zon Tengah Bengkel ESP yg pertama ini akan diadakan di Menara HPAIC pada hari Ahad 29 Mei 2011. Kepada ahli HPA yang membawa Sijil ESP mereka berhak mendapat yuran PERCUMA malah jika peserta belum berpangkat semasa menghadiri ESP dulu tak sempat membuat belian 150NM semasa program ESP boleh berbuat demikian semasa menghadiri Bengkel percuma ini.

Kepada mereka yang belum menghadiri program ESP boleh juga menghadiri program bengkel ini tetapi dikenakan bayaran RM50.00.

Adalah dimaklumkan bahawa Maintain 150 NM di Bengkel ESP hanya dibenarkan untuk PESERTA ESP yang telah menyertai Program ESP sahaja (bagi yang belum maintain), manakala bagi peserta baru perlulah menyertai Program ESP terlebih dahulu bagi membolehkan untuk maintain 150NM.

Program ESP yg terdekat akan diadakan di HPAIC pada hari Sabtu 11 JUN 2011.