07 May 2011

KPJ KHAS SEMPENA PASAR ESP DI HPAIC


Sempena Pasar ESP khas yang bakal diadakan di Pasaraya Halal Mall HPAIC pada hari Isnin 9 Mei 2011 ini, satu Kuliah Perbatan Jawi akan diadakan pada sebelah malamnya. Presiden PERJAWI PJM'S Tn Hj Cikgu Murad bin Abu Bakar akan menyampaikan Kuliah Perubatan Jawi di Dewan Utama Tingkat 1 Menara HPAIC Laman Seri Seksyen 13 Shah Alam bermula jam 8.30 malam sehingga 11.30 malam.

Sehubungan dengan itu KPA bagi pihak HPA Zon Tengah menjemput semua para pengedar HPA khususnya yg berdekatan agar dapat hadir dan menyebarkan maklumat ini kepada semua orang dari perlbagai lapisan masyarakat. Ianya terbuka kepada semua rakyat Malaysia.

Pasar ESP yang biasa disediakan disemua tempat program ESP di seluruh Malaysia akan diadakan dalam Pasaraya Halal Mall HPAIC bermula dari jam 2.00 petang.

Semua produk pilihan dalam program ESP akan dijual pada hari itu seperti KOPI RADIX JUMBO, KOPI RADIX PAPAN, KOKO RADIX KILO, MOCHA RADIX DAN RADIX GOAT dan lain-lain produk yg mengiringinya seperti produk Melaka Halal Hub, Minyak Enjin HPALUBE dan lain-lain.