10 May 2011

ESP seterusnya 14 MEI di Hotel Sri Malaysia Ipoh





Gunakan ESP sebagai peluang mencari rakan kongsi yang baik bersama HPA.
Itulah diantara ungkapan sulung Pengurus Besar AWM En Mohamad Faisol ketika membentangkan Target Perlaksanaan ESP di Hpaic malam tadi.

Menurutnya lagi HPA adalah sebuah perniagaan yang sangat unit kerana
1. Ianya membangunkan sistem MLMS.
2. Dibangunkan oleh pemimpin yang soleh, alim, cintakan agama, mempunyai semangat yang kental, mempunyai cita-cita besar untuk menuju kejayaan dunia dan akhirat.
3. Memperjuangkan produk halal dan toyyibah.
4. Sebuah perniagaan yang berasaskan herba dan bersumberkan Thibbunnabawi.
5. Mempunyai tonggak kepimpinan pengedar yang tak ada pada syarikat MLM yang lain.

Beliau memberikan kata kata semangat itu semalam sebelum Penceramah utama Presiden PERJAWI Pjs Hj Murad Abu Bakar. Cikgu Murad dalam kuliahnya yang bertajuk Pencucian dan Pengimbangan - Satu Falsafah Perubatan Herba Holistik sebelum itu menceritakan kelebihan produk Mocha Radix dimana Kekuatan Mocha Radix ada pada Koko, Kopi dan 7 herba yang digunakan.

Presiden KPA Pjs Hafidzan Faudzi juga turut memberikan kata-kata perangsang menceritakan pengalaman beliau bersama HPA sejak 1995 lagi di UPM. En Hafidzan menyeru semua pemimpin pengedar HPA di Zon Tengah ini supaya dapat menggempur program ESP seterusnya pada hujung minggu ini di Hotel Sri Malaysia Ipoh Perak pada hari Sabtu 14 Mei ini... Tiket ESP boleh dibeli disemua cawangan HPA di Zon Tengah..

Lokasi Hotel Seri Malaysia Ipoh

Lot 10406,Jalan Sturrock,Off Jalan Tambun,30350 Ipoh,Perak, Malaysia.

Tel : 05-241 2936
Fax: 05-241 2946